Ik heb in 2023 mijn website vernieuwd.
Samen met mijn collega’s bij Gritd zijn we bezig met een algoritme om objectief de voortgang van startups te meten en te analyseren.
Bij DSG Ventures was ik verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Hart voor je Huis, een digitaal platform waarbij woningeigenaren een bewezen stappenplan, persoonlijk advies en handige tools kunnen aanschaffen om hun droomhuis te realiseren.
Samen met het innovatieteam bij DSG Ventures was ik bezig met het ontwikkelen en vermarkten van VerbouwApp, een mobiele applicatie voor aannemers, onderaannemers en woningeigenaren waarmee je projecten in de verbouw en renovatie kunt managen.
Mijn opleidingsinstituut, Fontys Academy for Creative Industries, heeft mij geïnterviewd om te vragen waarom ik een blog ben gestart en wat ik doe op het werk.
Ik heb een innovatieplan geschreven voor Onstein Textiel, een agentschap dat onder andere tapijt verkoopt in het midden- en topsegment. In het plan is gekeken naar drie strategische opties om de omzet van Onstein Textiel te verhogen.
We zijn tweede geworden tijdens Odyssey, dat is de grootste Blockchain & AI Hackaton ter wereld. Tijdens de Hackaton hadden we een webapplicatie ontwikkeld om te controleren of er privacy wordt geschonden wanneer twee verschillende datasets worden gecombineerd.
Ik heb voor mijn opleiding de minor Gamification Business gevolgd. Hier heb ik een half jaar gewerkt aan het oprichten van een gamification startup genaamd Upwards.
In de zomervakantie van 2017 heb ik het pre-accelerator traject van Blue Whale Ventures gevolgd. In dit traject heb ik geleerd hoe je van een idee naar een gevalideerd businessmodel gaat.
Voor dit schoolproject hebben we als concept verzonnen om een terras te bouwen op het dak van de bibliotheek van Tilburg University.
Voor dit schoolproject hebben we een concept bedacht voor Timing. Het idee was om gebruik te maken van chatbots om het uitzendproces te versnellen.
Na het afronden van mijn assessment in het eerste jaar van mijn opleiding, ben ik verder gegaan met het concept “Jopper”. Vervolgens heb ik samen met mijn team in september 2017 een investering t.w.v. €15.000,- gekregen in de vorm van een startup programma bij Blue Whale Ventures.
Met “Team Wereldheerschappij” bij Blendle hebben we een growth hack bedacht om een grote hoeveelheid influencers te bereiken met een minimaal marketingbudget.
Voor dit schoolproject hebben we als concept bedacht om de Tilburgse kermis gebruik te laten maken van iBeacons. Deze beacons zijn volgens ons namelijk in staat om bezoekers naar een bepaalde locaties te sturen en omzet te optimaliseren.
Voor dit schoolproject hebben we een mobiele applicatie bedacht om dementie bij ouderen tegen te gaan.