Publication Types:

Sort by year:

DSG Ventures - Hart voor je Huis

Project
Hugo van Schaik, Coen Jonkman, Bart Dekkers, Floris Meulensteen
Year: 2021

Bij DSG Ventures ben ik verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Hart voor je Huis, een digitaal platform waarbij woningeigenaren een bewezen plan van aanpak, persoonlijk advies en handige tools kunnen aanschaffen om hun droomhuis te realiseren.

DSG Ventures - VerbouwApp

Project
Hugo van Schaik, Jorien Haubrich, Monique Vorst-Winters, Bart van Dijk, Bart Dekkers, Floris Meulensteen
Year: 2020

Samen met het innovatieteam bij DSG Ventures ben ik bezig met het ontwikkelen en vermarkten van VerbouwApp, een mobiele applicatie voor aannemers, onderaannemers en woningeigenaren waarmee je projecten in de verbouw en renovatie kunt managen.

Onstein Textiel - Innovatieplan

Project
Marion Smulders, Floris Meulensteen
Year: 2019

Ik heb een innovatieplan geschreven voor Onstein Textiel, een agentschap dat onder andere tapijt verkoopt in het midden- en topsegment. In het plan is gekeken naar drie strategische opties om de omzet van Onstein Textiel te verhogen.

Brightlands - Odyssey AI & Blockchain Hackathon

Project
Remco Beugels, Pieter Noyens, Arabi Alhumsi, Floris Meulensteen
Year: 2019

We zijn tweede geworden tijdens Odyssey, dat is de grootste Blockchain & AI Hackaton ter wereld. Tijdens de Hackaton hadden we een webapplicatie ontwikkeld om te controleren of er privacy wordt geschonden wanneer twee verschillende datasets worden gecombineerd.

Blue Whale Ventures - Pre-accelerator

Project
Patrick Sloot, Dennis van der Graaf, Floris Meulensteen
Year: 2017

In de zomervakantie van 2017 heb ik het pre-accelerator traject van Blue Whale Ventures gevolgd. In dit traject heb ik geleerd hoe je van een idee naar een gevalideerd businessmodel gaat.

Blendle - U.S. Expansion

Project
Anwar Amiri, Billy Kiemeney, Paul Vissers, Duco van Lanschot, Maurice van Wordragen, Floris Meulensteen
Year: 2016

Met “Team Wereldheerschappij” bij Blendle hebben we een growth hack bedacht om een grote hoeveelheid influencers te bereiken met een minimaal marketingbudget.